воскресенье, 7 марта 2010 г.

Анекдоти про суд та суддів

Слухається справа про згвалтування .- Потерпіла, чому ви не кричали, коли вас гвалтували? - Він мене шантажував .- Яким чином? - Він сказав: "Будеш кричати вийму!"

Чому ти влаштував бійку на вулиці? - У мене немає грошей, щоб орендувати для цього приміщення.

Троє підсудних сидять у камері. Їх по черзі ведуть на суд. Перший повертається: - П'ять років! Другий повертається: - Десять років! Повертається третій: - Вишка! Напевно, вас охороняти буду ...

Підсудний, ви стверджуєте, що вдарили пострадавшегопепельніцей? - Так, стверджую .- А де ж ви на вулиці знайшли попільничку? - Та там. Вона на автобусній зупинці стояла.

Суддя каже заспокійливо: - відсидить своє довічне ув'язнення, а там подивимося ...

Я не був п'яний, - виправдовується шофер перед судом. - Я тільки випив .- Це зовсім інша справа, - сказав суддя. - Ось чому я примовляю васне до 7 днів в'язниці, а тільки на тиждень.


Отже, підсудний, вас вже в п'ятдесятий раз ловлять на карманнойкраже, - каже суддя спійманого злодію. - Що ж мені з вами робити? - А чи не влаштувати нам з цього приводу юбілейчік?

Чи думали ви про свою стареньку матусю, коли здійснювали крадіжку? - Думав, але нічого підходящого для неї не знайшлося.

Комментариев нет:

Отправить комментарий